reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Butalová

Anna Butalová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dcéra a sestra. Som kamarátka a známa. Som študentka a v lete pracujem. A verím rozprávkam :) Zoznam autorových rubrík:  Z môjho mikrosveta :)SúkromnéNezaradené

reklama

Z môjho mikrosveta :)

Moje detstvo s kelovým prívarkom

Anna Butalová

Moje detstvo s kelovým prívarkom

Nechuť k istému jedlu získavame už v detstve a častokrát sa s nami ťahá celý život. Ako napríklad moja nechuť k mlieku.

  • 31. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Som (ale nie som) HIV pozitívna

Anna Butalová

Som (ale nie som) HIV pozitívna

Okamihy, ktoré v zásade zmenia váš svet, prichádzajú vždy bez varovania.. Hneď ako som oslávila osemnástku, vrhli sa na mňa bratovi kamaráti.. A presvedčili ma, aby som šla darovať krv. Samozrejme, nezabudli ma postrašiť historkami o konských ihlách a početných odpadnutiach niektorých zúčastnených.

  • 20. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu