reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Butalová

Anna Butalová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dcéra a sestra. Som kamarátka a známa. Som študentka a v lete pracujem. A verím rozprávkam :) Zoznam autorových rubrík:  Z môjho mikrosveta :)SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vianočná rozprávka

Anna Butalová

Vianočná rozprávka

Kedysi dávno bolo hlboko v horách skryté utešené mestečko. Malo južnú bránu, zelené lesy tvorili prirodzené hradby, okrúhle námestie s okrúhlou studničkou a presne v strede mesta stál kostol. Ľudia z mestečka boli na svoj domov hrdí a vládli v ňom dokonalý poriadok a čistota. Jeho obyvatelia ním boli takí očarení, že mnohokrát si ani nevšimli, čo sa im deje priamo pod nosom... cez deň, keď svietilo slnko, bolo mestečko žiarivé a priateľské. No ak by ste ním prešli v noci, nenašli by ste ani jedno svetielko v okne, ktoré by vás pozývalo ohriať sa.

  • 19. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Globalizácia prostredníctvom reklamy vs. ako ostať pyšným Slovákom

Anna Butalová

Globalizácia prostredníctvom reklamy vs. ako ostať pyšným Slovákom

Začalo sa to vtedy, keď som si zrazu z ničoho nič uvedomila, že vôbec nie som svetová. Prišlo to ako blesk z jasného neba, zhruba pred rokom a pol. Bola som oranžová a vcelku spokojná v mojej nevedomosti. Až kým mi nejaký príjemný hlas z televíznej obrazovky nepovedal, že svetový je len ten, kto je ružový. BUM! Prišiel na trh nový mobilný operátor a mne sa takmer zrútil svet (ten oranžový). Môžem sa teraz vôbec ukázať niekomu na oči? S tým ponižujúcim pocitom, že som „len“ oranžová a nehodím sa do súčasnej, úžasne vyspelej a „prozápadnej“ spoločnosti? Veď ten hlas z ružovej reklamy (samozrejme, svetovej) ma presviedčal, že keď chcem byť „in“ a plnohodnotným členom spoločnosti, musím sa pridať k nim. A tak vo mne začal rásť klíček menejcennosti. Už by som takmer podnikla potrebné kroky na zmenu operátora, keby som si prekvapene neuvedomila, že som spokojná s tým, čo mám a tam, kde som...

  • 18. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu